Bel ons nu 053-77 12 00

Winkelwagen

0 item(s) - € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

section

FAQ

 

Krijg ik bij bestelling via de website dezelfde voorwaarden als bij de klassieke manier van bestellen?

Jazeker. Door in te loggen worden uw persoonlijke voorwaarden toegevoegd bij elk artikel.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Als de artikelen op voorraad zijn, zullen wij de bestelling binnen de 10 werkdagen aan u verzenden. Als de artikelen niet voorradig zijn, laten we u de vermoedelijke levertermijn weten.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja, in het winkelmandje is daarvoor een mogelijkheid voorzien.

Moet ik verzendingskosten betalen? Zo ja, hoeveel?

Het bedrag van de verzendingskosten ziet u in het winkelmandje, in de linkerkolom van het scherm. Bij een bestelling met een totaal van minder dan 500 euro excl. btw rekenen we verzendingskosten aan van 12 euro excl. btw. Bedraagt het totaal van uw bestelling meer dan 500 euro excl. btw, dan leveren we gratis op één adres in Benelux.

Kan ik ook contant betalen bij afhaling?

Uiteraard kunt u uw artikelen ook in ons magazijn in Aalst afhalen en contant betalen. Daarvoor moet u wel eerst telefonisch contact met ons opnemen om een afspraak te maken. We zorgen dan dat uw bestelling voor u klaarstaat.

Hoe kan ik betalen?

U kan online betalen met Bancontact, MasterCard of Visa of via overschrijving. De verschillende mogelijkheden zal u zien in het winkelmandje en kan u aanvinken.

Zijn er kosten verbonden aan het terugzenden van mijn bestelling?

Neen, tenzij wij bij ontvangst van het teruggestuurd artikel een schade vaststellen.

Kan ik een artikel laten herstellen?

Ja, neem kontakt met ons op of via info@samdam.be om een ophaling te regelen of u kan het ook in ons magazijn te Aalst afleveren. Voor herstellingen binnen de garantieperiode worden geen kosten gerekend en sturen wij u dit na herstelling gratis terug.  Voor artikelen waarvan de garantieperiode verlopen is, zullen wij u eerst een bestek toesturen zodat u uw akkoord kan geven om de herstelling alsnog uit te laten voeren. U kan ook steeds terecht bij een erkend Samsonite verdeler in uw streek.

Kan ik ook artikelen bestellen die ik niet op de site kan vinden?

Uiteraard. Contacteer ons telefonisch op +32 (0) 53 77 12 00, per e-mail op info@samdam.be of via de contactpagina.  Wij laten u zo vlug mogelijk bericht.